DE20C185-5BF9-4200-A957-BFEE33394DD7.jpg

...seitsemän vuotta sitten kirjoittanut viimeisen kerran tähän blogiin jotain, ja sitä aiemminkin on ollut monen vuoden väli. Sitten siirryin joksikin aikaa muualle kirjoittamaan blogia, mutta sekin loppui melko nopeasti. Katsotaan tuleeko tästä jotain tällä kertaa, joka tapauksessa halusin päivittää tietoja täällä tähän päivään ym.

Otin myös paljon vanhoja valokuvia pois, kun ne oli niin hirveitä. 

En muista, miksi aikanaan lopetin kirjoittamisen. Huonossa kunnossa olin ainakin käytettyäni seitsemän vuotta ketipinoria, joka oli jotain niin kamalaa myrkkyä, että ihme kun en kuollut siihen. Meni pitkään ennen kuin sain itseni takaisin raiteilleni, ja vierottautuminen ketistä oli painajaismaista aikaa.
Kun sitten tervehdyin vähitellen, ja minulle löytyi sopivampi lääkitys, aloin kirjoittamisen sijaan ottaa valokuvia hyvin paljon. Aika nopeasti olin kuvieni kanssa mukana taidenäyttelyissäkin ja pääsin Suomen Taiteilijat ry:n jäseneksi. Riihimäessä oli yksi näyttely, täällä Naantalissa pidin oman näyttelyn nyt maaliskuussa, ja juuri viikonloppuna päättyi Suomen Taiteilijat ry:n vuosinäyttely Helsingin Kaapelitehtaalla jossa olin mukana yhdellä taululla. 

Monenlaista hauskaa ja jännää on meneillään muutenkin taiteen tekemisen saralla minulla tällä hetkellä, ja olen hyvin optimistinen tulevaisuuden suhteen. Kirjoittelen kaikesta myöhemmin lisää, sitä myöten kun asioita tapahtuu.

 

Toivon ainakin, että seuraava päivitys ei taas venahda vuosien päähän.