3A010AAE-B7DF-45DC-8D07-C39F522F47C3.jpg

...Korona. Flunssa joka tapauksessa.

Levättävä nyt.

Onneksi olen vienyt loppuun käytännössä kaikki projektit, jotka alkuvuodesta panin alulle. Mitään ei ole kesken. Näyttelyt pidetty, avattu taidemyynti sivustot jotka pitikin. Yksi apuraha-anomus on laitettava ensi viikolla, mutta muuten ei ole mitään mitä asioitten eteen edes voisin enää tehdä.

Liisa toi eilen kaupungilta loputkin puuttuvat raamit tauluihin.

Myytäviä tauluja on nyt kymmeniä. Osa liittyy aiheiltaan luontoon, osa kaksisuuntaiseen mielialahäiriöön ja mielenterveyteen.

Nyt käy, kuten käy.

Tämä on minun viimeinen yritykseni ponnistaa jonnekin korkeuksiin, ja jos en tälläkään kertaa saavuta mitään ihmeellistä, niin sitten saa olla.
Hyväksyn täysin molemmat vaihtoehdot, menestyksen tai epäonnistumisen.

Epäonnistunut olin sitä paitsi jo valmiiksi.

Tottunut minä siihen olen.
Ei se mitään hauskaa ole, mutta viisaammin tekee kun tunnustaa tosiasiat ja näkee realistisesti oman paikkansa ja asemansa tässä maailmassa.